Dressyr+uteskritt :)

Idag var det dressyr som gällde !
Jag&Tyfie och Elin&Blackie red iväg till vendelsös paddock och red runt där i runt 45 minuter. Finns inte så mycket att säga . Tyfie gick faktiskt jättefint ! Men ja .. ngt är fel . Och jag vet inte vad . För han lyssnade för allt , gick i en fin form och jobbade jättebra . Hjälp mig någon..
Och sen så red vi ut . Skrittade mest för att Blackie blir så pigg och tävlingsinriktad annars . Vi hoppade över två stockar , och Tyfie skötte sig typ exemplariskt .
På vägen hem kom en jävla traktor o skrämde min häst så han hoppade på stället och hade allmänt spralldampryck resten av vägen hem till stallet . Blackie hakade också på lite . Dumma dumma traktor :(
Sen red jag Leira lite dressyr också . Även hon borta i vendelsös paddock . Finns inte mkt att säga där heller . Hon kändes helt omöjlig i början , och gick riktigt fint i stadig form i slutet . Och som vanligt kom jag inte på vad det var jag gjorde precis när hon släppte efter och började jobba . Seeegt!

Eftersom mitt huvud dunkar och jag ska sova nu skriver jag inte mer nu . Jag försöker fixa bilder tills någon gång . Puss :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0