Första ridturen efter olyckan! :)

Och idag så red jag faktiskt .
Åkte till stallet vid halv 8 , inte så jätteroligt . Hade lite svårt att komma upp ur sängen när det var så tråkigt väder ute ! Men upp kom jag , och jag och min gnisselmoppe brummade iväg . Fixade Tyfie ganska snabbt och sen stack vi ut . Det var lite knepigt att ta sig upp . Det gjorde riktigt ont i ryggen vi själva uppsittningen eftersom man böjer så mkt på den och sådär . Och så skrittade vi iväg . Ut i skogen en liten sväng först . Gjorde jätteont i ryggen nu också , för varje steg dunkade det till i ländryggen och i axeln . Fast jag glömde faktiskt nästan bort det eftersom det var så härligt att få rida igen ! Efter hela 3 ridfria dagar . Jag älskar det . 
Avslutade med att rida lite försiktigt i vendelsös paddock . Skritten gick okej , men jag red riktigt dåligt . Kan ju bero på att jag spände hela ryggen eftersom den inte är som den ska för tillfället . Försökte även trava lite , men då var några osynliga muppar framme och skar i min rygg , så jag struntade i det. 
Jag hoppas verkligen att min rygg läker ihop snart , för jag vill kunna rida ordentligt igen !

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart bor du ngnstans? svara gärna via min blogg eller bilddagboken. Enkulfesk

2009-07-20 @ 22:35:19
Postat av: Fanny

där kom min blogg ja ^^

2009-07-20 @ 22:35:45
URL: http://fannyfiction.blogg.se/
Postat av: Julia (:

Sthlm : )

2009-07-21 @ 22:19:56
URL: http://cavaletti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0