Smidigt!

Idag var det meningen att jag skulle rida .
Men så blev det inte , mamma råkade köra hem med mina ridkläder . Och så var det inte mer med det . Pallade inte åka hem o hämta dom direkt. Så det blev som vanligt en promenad runt Högdalen , astråkigt! Och det hände inget speciellt heller . Han var rätt seg och tyckte att det var trist . Iaf tills vi var på väg hem och alla vendelsös dumma ridskolehästar kom i full galopp mot oss och eldade upp Tyfie. Då var han på tårna en stund kan jag ju berätta . Men då blev matte arg , och då skärpte han sig . Mina hälsenor tackar för det ;>
Började med uppfräschningen av boxen idag också . Jag&Mamma skrubbade i boxen i typ 1½ timme , hur tråkigt och jobbigt som helst . Menmen , nu är iaf det klart . Bara målningen kvar ! Och golvet då , men det ska ju inte jag fixa anyway. 
Känner mig supertråkig, så jag avslutar här .
Sho!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jävlar va ambitiös du va då :'o typ såhäääär långa texter .. O.o



Men Jättefin blogg babe!

<3<3

2009-07-31 @ 21:08:19
URL: http://fridaochlitetill.blogg.se/
Postat av: Juliaaa :)

Hehehhe , men jag gööör ju så mkt :(

Tack babe <3 !

2009-08-01 @ 10:16:29
URL: http://cavaletti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0