Julia&Amandaa

Åkte till stallet idag på eftermiddagen , skulle skritta ut en sväng med Amanda&Amy, som btw red igen för första gången efter att Amy haft kotledsinflammation. När jag kom dit så hade Amanda gjort min hästs mat , tack! Så vi fixade iordning våra hästar ( tempade Tyfie, 37,7 idag . Fan . ) och stack iväg ut på min lilla skrittrunda . Filmade lite när vi red också , och just då passade jag på att rida rakt in i en gren . Smidigt !



Filmkommentar: Ja , filmen är på sidan . Så ni får vrida på huvudet om ni vill försöka se. Och när jag rider in i en pinne så rider jag först in i en liten pinne , och sen direkt efter rider jag rakt in i en stor gren. Smidigt Julia , smidigt ;)



Kommentarer
Postat av: cissi

hahaha, tummen upp!

2009-11-07 @ 22:28:04
Postat av: isabel

haha typiskt dig att skrika "jag fick en pinne i huvet" hahaha..

2009-11-08 @ 13:47:07
Postat av: Tine

Haha, de var ju typiskt en Julia grej...

2009-11-08 @ 15:15:46
Postat av: Lee

du e muppig

2009-11-08 @ 15:56:02
URL: http://dressagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0