MySunday.

Åkte till stallet ganska sent på eftermiddagen idag . Anledning? Var så trött efter utsläppet att jag åkte hem och sov ända fram till två. Hur det nu gick till. Tyfie tempade 37,6 idag så snart är han nog nere på normaltemp igen. Skrittade ut min lilla runda med Annie&Jasen, trevligt trevligt. Det hände inte något speciellt dramatiskt även om jag var med , båda hästarna var relativt lugna :)
Sedan red jag lite dressyr på Leira i ridhuset. Hur det gick vet jag inte riktigt, men det kändes helt okej . Och formen var riktigt fin stundvis, även om den där underhalsen tittade fram ibland. Menmen, kollar man på hur det såg ut när jag red henne första gången i mars förra året är det ju stora förbättringar, synd att dom inte är tillräckligt stora. Förutom i slutet av sommaren har jag ju inte ridit henne så mycket, och jag tycker hon är svår. Och helst hade jag hittat alla knappar för länge sen. Men , ja , man kan ju inte få allt.. Ska hoppträna med henne på onsdag också , lite bra!



Hittade en väldigt gammal bild på oss , och visst ser den lite rolig ut?
Han står ju ovanpå framhoven med bakhoven!
Måste ha blivit något fel med kameran...



Kommentarer
Postat av: elin

haha, :o fn vad ljus han var! :)

2009-11-11 @ 21:17:34
URL: http://denbestasliv.blogg.se/
Postat av: elin

haha, :o fn vad ljus han var! :)

2009-11-11 @ 21:18:11
URL: http://denbestasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0