Söndagsmys.

Åkte till stallet på förmiddagen. Hovslagaren skodde Tyfie vid 11 , så nu har han nya fina skor! Han skötte sig hyffsat , inte lika otålig som han brukar vara i allafall.
Vid ett tog jag med mig Leira ner till ridhuset . Lena var där med Baileys och red lite cavaletti. Leira kändes mycket bättre än igår , som förväntat , och hon lossnade helt i vänster varv också . Så det blev stadig form i båda varven, det börjar bli helt okej nu. Nu känns det mer som att jag kan jobba henne ordentligt. Finfint. Efter lite drygt en halv timme la jag ner henne och travade runt i låg form , det funkade det med .
När jag var klar med henne hoppade jag upp på Baileys och skuttade över några hinder på typ 80 cm. Han var duktig , men han är ju vääldigt olik Tyfie&Leira.
Tyfie fick stå idag, för han har jobbat ordentligt flera dagar i rad. Måste få vila ibland också .

Kommentarer
Postat av: Danijela

TEMPO!

uppdatera

2009-11-17 @ 21:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0