Tävlingsbilder.

På order av Cissi lägger jag upp ett par tävlingsbilder på mig&Tyfie.





Clear Round Dressyr - Österhaninge Ridsällskap; Red på 64,82% och Tyfoon var verkligen jätteduktig. Han gjorde allting helt korrekt och allt jag som jag bad honom om, förutom att han fattade fel galopp en gång . Men ändå , jag var faktiskt jättenöjd med honom . Sedan var det ju lite andra saker som sög ur glädjen helt... 





Lokal Ponnyhoppning - Vallentuna Ridklubb; Första lokala hopptävlingen . Red LC+LB. Tyfie skötte sig jättebra här med . I LC blev det 0+0 fel och en 6e placering av runt 30 starter. Han tyckte att det var hur kul som helst och tvekade inte överhuvudtaget. I LB var han trött , det kändes redan på framhoppningen och han stannade till och med på oxern på framhoppningen (min häst stannar i princip aldrig). På banan petade han andra hindret i en kombination , en oxer vi kom tokigt på och sedan sista hindret. Alla tre var lätta touchar och bommarna hade faktiskt lika gärna kunnat ligga kvar. 



Kommentar; Här är filmen från LC i Vallentuna. Och jag rider verkligen inte snyggt, det enda jag fokuserade på var att ta mig över alla hindrena , att rida ordentligt glömde jag . Det gör inte så mycket , det var inte så många andra där som red speciellt snyggt heller!


Kommentarer
Postat av: cissi

hihi, söt! snabb också:) och du kan ju lägga till att det gick så bra i dressyren eftersom ni fick hjälp av mig dan innan:D hahah.

2009-11-09 @ 21:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0