Knas

Ja , kan ju börja med att säga att min ponny inte var speciellt dyr idag. Eller , stundvis var han svindyr . Men mest inte . Kanske ska förklara ..

Min älskade lilla knasponny har varit superpigg dom senaste dagarna , och jag fattar egentligen inte riktigt varför . Han trycker på som en jag vet inte vad bakifrån och är allmänt svår . När han väl är ihopriden går han hur fint som helst , det är så svårt att få till det bara . I galoppen var det helt omöjligt typ , när vi äntligen fick till lite normal galopp i okej tempo så hade vi kommit långt . Samlad galopp fanns det inte en tanke på . KNAS! Jag förstår verkligen inte , nyss hade han ju lugnat sig och var hur fin som helst . Men , ja , jag kommer nog aldrig riktigt lära mig den där ponnyn. Vad gör man egentligen när man har så mycket motor bakifrån att man inte kan samla upp det? Inte för att det gör mig såå mycket . Bättre med för mycket än för lite .
Och imorgon är det hoppträning , man kan ju undra hur det kommer sluta när han håller på såhär! Frågan är om vi ens klarar oss igenom uppvärmningen . Liksom , det är lite extremt för tillfället .

Men jag älskar honom mest ändå <3

Kommentarer
Postat av: Danijela Andric

HAHAA

charlie kan lära tyffmouueueue ett och annat

2009-09-08 @ 13:53:40
URL: http://Danijelaandric.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0