Not as bad as yesterday.

Som rubriken säger ; idag var det inte alls lika katastrofalt som igår . Och det kändes rätt bra måste jag säga .
Först red jag Leiran lite , och nu känns det som om något börjar släppa . Idag var jag medveten om allt jag gjorde , och hon gick riktigt trevligt i slutet . Okej , inte som den gången som hon var typ suuuuper , men ändå rätt bra för att vara riden av mig . Yes , I like it .
Tyfie var en riktig knas i början idag också , och han gick jättekonstigt även om han var väldigt väldigt lyhörd . Däremot släppte det till skillnad från igår efter ett tag , och han gick också rätt fint . Långt ifrån som han kan gå , men ändå okej . Han är nog världens bästa ponny tror jag .
 
Kvällens fundering : Ska jag stryka mig från dressyren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0