Nytt försök , typ .

Det finns två anledningar till att jag är så dålig på att blogga nuförtiden . Dels så har jag inga roliga bilder/filmer att lägga upp för tillfället , och så har jag inte så mycket tid längre när skolan är igång. Men jag gör ett nytt försök , så får vi väl se hur det går .
Idag är det tänkt att jag ska rida lite dressyr med Tyfie . Nästa söndag , om precis en vecka idag , så är det dags för en dressyr CR för våran del. Rider LB:1 , och vi får se hur det går . Sist när det var en kombinerad dressyr/hopp blev han superpigg och skulle visa upp sig för publiken . Den där självgoda saken ;> Men ja , jag har inte direkt några höga förväntningar . Jag är bara glad om jag får godkända procent.

Måste trycka in rätt mycket dressyr i 'planeringen' för nästa vecka , ( ja , jag planerar alltid flera dagar innan vad jag ska göra så att han ska hinna vila och träna ordentligt utan att det krockar med träningarna ) . Hade i alla fall tänkt mig något sånthär ;
måndag - dressyr/enkla grunder,
tisdag - hoppträning för A.
onsdag - dressyr/jogg
torsdag - skritta ut/vila
fredag - dressyr
lördag - dressyr/träna programmet
söndag - dressyrtävling!

Lär ju värma upp / avsluta ute in tha woods dom flesta av dagarna .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0